Wednesday, October 12, 2011

KLPF & Lunch Date ^_^

Heart felt so artsy :

This was a plan thing as I just read the BBM status of a friend that one of his art piece will be published at KLPF 2011 @Mid Valley Exhibition Center. Wooowww......So gonna go to see that.. yeah pastinya untuk benda2 macam ni Abah & Mak la jadi mangsa peneman saya...heee~ Nak ajak para jejaka..wooo..like they interested la pulak kan...;P

Aiyark..arriving so kinda very awal....so makanya sempat pegi tgk fair lain...there was Chocolate Fair toooo....wink2...(it's a local chocolate industry...) pusing2..menarik jugak la...even sempat purchased some of the chocolates and tasted a real buah koko...ok 1st time yawww...rasa cam buah manggis...sedap..( ok maafkan saya bdk yg terlebih bandar yang mmg xpnh rs the original buah koko...rasa pun yg dah siap diproses...eh macam korg pernah rasa kan kan kan...xpernah jgk kan? ;P)

Mak sgt adore these cakes and chocs by this manufacture..but unfortunately ia tdk dijual..heee
OK, times up...11 am dah...time for KLPF...;)


Akhirnya jumpa jugak...this founded at B&W Section..Shazni your pic are awesome!!

Comel kan...of if me buying this ..it just become part of my collections item..miahahaha~




Ok yang ni kena tulis besar2 skit...

I want up above pix as my birthday prezzieee...J1 ke V1 ke....I xkisah....but I really want this!!!

There you go my superb weekend...heee~

Eh lupa, tajuk entry ada "Lunch Date " ..;P....this was the same day....I met my En.Batman again....now he dah kat Labuan..sedang bekerja keras..;P..hari2 BBM pun...kena teman..if not nanti dia layan emo..haih...oppss...
Leks ok awak..lama2 nnt ok la kat sana tu...nanti we come over to visit you okeh...;D



No comments: