Saturday, December 31, 2011

Resolusi?

Heart writing this with her notion approving it :

Resolusi Tahun Baru? Perlu ke? You don’t need a new year to change yourself right?
Being alone like tonight, everything comes reversing by its own.  Rewinding every single thing that has passed for a year. Another year to change in less than one hour time. Hati tertanya2, apa yang dah aku capai sepanjang tahun ni? Believe me or not, di kala menulis entry ni…mungkin entry terakhir untuk tahun ini 2011, my tears dropping like nobody business. Thank God that I’m alone for tonight. So boleh layan perasaan sendiri kot.

To you, I’m sorry I xcakap pepe thru our whatsapp as I really nak you rest. Big games to come right. Bukan nak berahsia dgn you but guess you will know this soon enough pun.
How I miss about everything…. My Gf does knock some sense on me yesterday. Kenapa nak tanya  what have you achieved for all these day? Terlalu byk kot…easily I can just say 10 of it in one shot. That was what she said to me.  Maybe…come to think about it…

**   2 angels come to my life- one who already become a mummy to Harith and one who going to get married soon..( I xpernah ada kawan baik yg sgt baik di kalangan kwn perempuan until I met these two which I willing to sacrifice my life for them).
**   3 of my ‘pillars’  - which I think I managed to create a smile on them di kala they really down because of girls. (To see he smile, he laughing, making jokes, perasan xabes…he move on. I bersyukur sgt – I really doesn’t want to see you sad again)
**   Becoming rebound place –sounded like terrible right but I managed to make some people happy again. Until now we still friends.
**   A bit drastic changes in me, my appearance maybe. “Womanist is to feminist as purple is to lavender.” Depends on how people see that.
**   Kewujudan my ‘partner in crime’..you guys mesti perasan existing of this person thru my entries all this while. Without hesitating, he always with me talking craps, gosipping, bincang psl keje, sakit..annoyed me. But there he is…always make me smile (and cry sometimes..)
**   My house dah siap! (Just waiting for furnishing- of course will ask you guys to come for house warming)..
………………………………………………………..what else…??

Actually there are lots small and big things happening in this whole year.  I just couldn’t afford to list it down..what u guys been reading up…it were my major achievement for this beautiful year. It will remains as my good memories to hold up.

Thanks, Alhamdullilah 2011. Welcome, Bismillah 2012. 



KPop vs IPop

Blow your mind :

HAHAHA~ ok bagi la i gelak dulu k..Pagi2...just checking my FB while waiting for a friend sebuk jumpa Boss dulu before out for our further discussion..Huu bunyi cam heavy je...Ok2..that's not the main point yaww..

You guys mesti dah biasa tengok this kind of VC kan...

Super Junior - Mr.Simple


We always like stucked in front of it to see how graceful they dance and how the music beats till we can groove with it.. Until you see this.. ( thanks to my sis, Hani for posting this...)

XO-XI -Cukuplah Sudah

 

Huh IPop??? Owh my muka...yes you can sing boys..but..erk??( Perlu ke tunjuk abs tu? If cam Rain xpe jugak..hikhik) I think this one better kot... See this ..

HITZ - Yes Yes Yes

 

More likely....also an Indo-Pop....but almost exact like K-pop... even the dance not that sharp like Korean but its so acceptable. Macam fenomena kan with all this..Malaysian Pop...?? Hayoooo tuh mmg i xnk post sbb leh mcm muntah berdarah to see those...ahahah~

But thanks to all this...it just make a good start laugh for the day...senyum2 sambil bergoyang..layan je...;P
Ok peeps..nak siap2 jap...Later we talk2 again...Chow! 



Friday, December 30, 2011

Heart Change?

Brain do the talks :


"Human beings' hearts change, that's their specialty.
Forever? There's no such thing.
Love, then hate. Hot, then cold. Upset, then grateful.
Full of resentment,then understanding.
And it goes on."


Thursday, December 29, 2011

Iklan Paling Best

Heart just wanna share :

1st time watching this commercial advert, terkedu jap towards to the end...sweet.. Wish hard that #future son will be that sweet.. (huu..mode berangan ;P)..Nah see this bagi mereka2 yang tdk menengok TV spt saya..;)

Sayang Mama



Saturday, December 24, 2011

I HATE U!

Brain can't stop ringing :

Writing this in the darkness of my room, try hard to fall asleep but I just can't. My tears doesn't want to stop out of no reasons. Astagfirullahalazim, Ya Allah kuatkan hati hamba-Mu ini, ujian perasaan ni sungguh berbisa.

Your existing just killing me, you made me smile without asking, 
You make me learn so many things in so many ways,
You make my life exhilarating with new things,
You made me feel secure and safe and falling all over again.
I HATE YOU, I just hate you but hating myself more of couldn't hate u more.
Can't you just be my beautiful bubbles?


Friday, December 23, 2011

생일축하합니다 to Big Meow! ;P

Heart singing because I can't sing :

Such a big time!! Hehehe. Surely ingat i lupa kan...dah mmg nk wish last nite tp ada org tuh tdo pengsan dah..kan kan kan..;P
So I made a special entry at Tumblr and posted to your FB wall...nak bg direct link dr sini..byk rahsia krg...hik3...

Dear Prince yg xbrape nk Prince la kan..;P.....

So many wishes
So many smiles
Too many memories
Too few words
With one big Birthday
Happy Birthday!

생일축하합니다



Sbb I can't sing such a big time as good as you (puji mengelat ni- u kan Anuar Zain..;P)...here...siap cr the girl looks like Meow2 okeh to sing for you...
Wishing you best of lucks for another year to come...and that specific wish of yours coming true soon!!*_^
Semoga menjadi Superman, Chicharito, Beckham, Owen, Prince Caspian and Joker yang berjaya...owh another berangan mode of him..a rugby player body wanna be..hik3...

Xyah la ucapan panjang lebar eh..kang you kata I merepek je...ahahah~ (coz I know you gonna read this sooner or later..bwekk )


Tuesday, December 20, 2011

Got To Go

Brain grooving to this :

Xde la related pun. Just love the sounds.. Menarik.. Yeah mari ditch je orang2 xperlu..;P


Riak & Takbur? Perlu ke?

Heart sinking & Brain manipulating :


Riak ke Takbur? Perlu ke? *Sigh..ok2 xnak mengeluh..putus rezeki..huhuhu`

Waaaahhh..xpaam2…xnk paam pun sebab xnampak apa motifnya. Tapi oleh kerana Cik Enny ni mmg si pendengar setia, kita telan kan jua la cerita2 begini.  This is just for sharing sake. 

Hermm camne nk start ni? Dah lama x amik kisah sgt dgn org2 begini..means yang suka sdkit riak takaburnya..malas sbb bukan dapat apa pun. But yesterday, received a call from a long lost friend (bekas officemate dulu pun). Emo tetiba..eh nape ni? Rupanya tentang kisah adinda kami. She really can’t tolerate this anymore. Dek tahan sgt, xde kawan nak share, yeah tada….panggilan kecemasan pastinya datang pada Cik Kaunter Pertanyaan & Pengaduan ini..;P 

Issuenya  -BBM status. Aduh!...Okey pastinya not mine la as me punya merepek2 je. Huhu~ Ok2 sambung kisah.. Nak dijadikan cerita, major crack of her head of this statement “ Baru dapat 2 beg COACH ori  “ – tuh status adinda yang diupdated. Ok I xpernah tau sbb xpernah ada dia pun dlm BBM list. Tapi perlu ke?? Perlu nak mentioned ORI?...Sampai dua some more, COACH! As we know exactly what it cost outside there..either yg ciplak punye or ori pun. Okey to be honest taktau nak respond apa. 1st sounded like jealousy there. Biar je la org tu nak beli barang apa pun, nak cakap apa…xluak kat kita pun kan. 

Cerita punya cerita, itu hanya la mukadimah yang akhirnya jd final words yang buat cik kak sorg nih hilang sabar, sakit mata meluat tgk gelagat adinda yg sorg ni. Riak takburnya menjadi2 semenjak dah mnjadi hak milik halal si kawan ni jugak. Yes, satu ketika dahulu, kami la menjaga dia. Makan minum sakit semua kami yang kisah. Tapi sikap dia yg self ignorance yg terlalu tggi buat dia xramai kawan pun. (Self ignorance sgt la kan… pernah kena sound skali tuh nages gak penangan ayat2 sadis Cik Enny ni..ahaha). Akhirnya, mungkin jodoh dia, she end up with our own friend too…which as for now we more feel the empathy to the guy more than to the girl herself. Depan bini kau ikutkan segala, blkang….seboleh2nya emphasized to us jgn kawen awal2, surely menyesal. Eh statement apa tu? Well, I guess u guys can figure it out right? ;) 

Whatever she been doing, go, buy semua akan diupdate di BBM status..or FB perhaps..tanya I..mmg sungguh la xkn perasan…xkuasa la mak nk stalk org tak memasal ni..Belum born to be Mamarazi..plus x penting pun. Huhu~ 
1. Makan memilih ( kedai mamak dah xlayan la..please kotor ok! – owh no…o_0 ), 
2. pakai memilih ( tau brand but xtau style…camne tu? Shud antar grooming class I guess ;P), 
3. kawan memilih ( pandang org atas bwh..what? asal ko nk kekwat sgt?..owh she really can’t be with people yg lebih dari dia, so she will find someone yg akan adore and obedient to her). 

So you tell me…apa lah kisah gadis ini berubah begini ? Sebab laki kau kaya? Kaya ke? Sebab ikutkan kemahuan dan kehendak bukan keperluan, jejaka yang sorg ni hari2 sakit kepala, serabut memikirkan mcm mana nk penuhi all your material lust tu. Harta dunia xbawa ke mana syg. Jangan takbur, jangan riak..tuh sume pinjaman semata kat dunia ni , xbawak mati pun. 

Ini la yang menjadi issuenya smlm. Berfikir2 jugak, actually issue mcm ni apply to words apa yang kita slalu guna jugak. Kadang2 we simply judge people ..”uhh muka cantik, portion badan  out…xpe yg penting kita cantik SEXY” . Huu berdesing kadang2 dgr ayat2 begini…eh perlu ke kluar ayat2 begitu. Tuhan bagi dia bhgian sebegitu rupa. Kita pun xsesempurna mana kan. Sexy tu subjective btw.  Other people will see it within you. X perlu di emphasize kan pun. Jadi bunyik riak kisahnya. Yeah, if you feel yourself cantik, sexy or whatever you name it..angkat tangan doa..bersyukur pada-Nya. Anugerah DIA semua tu. Bukan komen meleret2. Kalau berbicara soal ni dgn ‘partner in crime’ terbaik ku, Prince paling gila…he will answer all it with jawapan yang paling sarcastic abad ini yang pasti buat korg akan gelak terguling2  tapi xpe la…komen2 tuh kami simpan sesame sndri tuk masa depan. Motif?? Ok sila abaikan saje..;P

 Itu la kisahnya lebih kurang..mari2 baca ni share to you guys ( courtesy En.Google terchenta)

Imam al-Ghazali dalam kitab 'Ihya Ulumuddin' berkata, takbur akan menjadi batas pemisah antara seseorang dengan kemuliaan akhlak. Orang takbur akan selalu mendustakan kebenaran, menganggap rendah orang lain dan meninggikan dirinya. Sedikit saja di hati ada sikap takbur, maka syurga akan menjauh, amalan tidak mempunyai erti.

Rasulullah SAW bersabda yang bermaksud: “Tidak akan masuk syurga seseorang yang dalam hatinya ada sikap takbur walaupun sebesar debu.”
(Hadis riwayat Muslim)

p/s: Prince saya pasti takkn baca bnda ni sampai habes sbb dia mmg super malas baca benda pjg lebar camni..;P

Party!! @ Baci

Head banging :

Party?? Wahh Enny party2 plak kau kan..ahahah~ Eh jgn typical! Google please Baci tu where at...fikir party buih, party liar?? wohh nahe2.....zaman kejahiliah sudah lama ditinggalkan...Oppss.. :P

Presented to you, our MHO'S Year End Party ...









Date : 09 December 2011
Time :  5.30pm  7.30pm
Event : MHO'S Year End Party
Location : Baci Italianese Cafe, Citta Mall
Theme : Blue & White

Half time of working, masing-masing hilang focus sbb dah pikir MAKAN time!! Okey mmg ni la keje kitaorg kat ofis...makan all the time. But kali nih unusual skit sebab Boss Besar agak2 baik hati diakhir2 tahun ni, he said "let's bring them out"...nih la maka kejadiannya.Ahahaha~

The place totally closed down for our private party. Wuhuu..nih semua keje Heidey...full with props, presents and theme colour. Niceeeee! Seems like birthday party kan...tukar tema skit...plus ada exchanging gifts jugak among us.( Telah termaktub di dlm announcement oleh Missy Heidey, setiap gift haruslah bernilai 30 hengget ke atas - hu agak kepayahan jugak la nk mncarinya. Sudahnya terpaksa bermurah hati, beli je la more from the requested) Once a year kan! ;P

Okey, di sini la menjadi saksi2 mereka2 yg mensunyi sepikan office yg sejuk beku ni menggila di luar. Lagi2 kalau abang2 and kakak2 dah start bertekak in Kelantanese dialect. Okey tuh I surrender dulu..;P Majorly, we were really having fun, laughing, testing all the coffee & tea (msti that place menyesal bg kitaorg party kt situ..eh office bayar what..;P)

++++ Movie time!!



But the fun not just stopping there, malam tuh leh sambung gi tgk movie..PUSS IN BOOTS!! Finally...tetiba teringat character tuh like somenone. Ok kali ni xnak mention sape...sbb org tuh baca blog ni..ahahah~ Tapi leh ke u jadi Puss tuh? Hmm ..* sambil mengaru dagu*..Sexxay!! Hik2..
Ok2 dah...till next time!

MY OWN!

Brain wanna say this to you :

Must be you so much curios I'm changing day by day ..either in conscious way or subconscious. Well so many way, so many things made me wonder. After a while, I'm so grateful to have this and that. Its much unexplainable by words. Loving it by each day. Just having enough hiding. Express it all Miss Enny. Time for to shine again.. Thanks 2011!! Thanks for being with me all this while...;D


Friday, December 9, 2011

Takkan Berpaling Darimu

Heart felt so near :

All because after I heard this voice.... how magnificent!


Never heard of this song ...then I just googled who the real singer..and here it is....one of my fav singer from abroad...seberang dekat je...hehe~  ( Cari la...;P)

Kala malam bersihkan wajahnya dari bintang-bintang
Dan mulai turun setitis air langit dari tubuhnya
Tanpa sadar nikmatnya alam karena kuasa Mu
Yang tak kan habis sampai di akhir waktu perjalanan ini

Trima kasih ku padamu Tuhanku
Tak mungkin dapat terlukis oleh kata-kata
Hanya Dirimu yang tahu besar rasa cintaku pada Mu
Oh Tuhan anugerah Mu tak pernah berhenti
selalu datang kepadaku Tuhan semesta alam
dan satu janjiku tak kan berpaling dari Mu
Ya Allah..
Ku kan sisihkan semua aral melintang di hadapanku
Dan buat teransur jalan hidup Mu
Melangkah

Trima kasih ku padamu Tuhanku
Tak mungkin dapat terlukis oleh kata-kata
Hanya Dirimu yang tahu besar rasa cintaku pada Mu
Oh Tuhan anugerah Mu tak pernah berhenti
selalu datang kepadaku Tuhan semesta alam
dan satu janjiku tak kan berpaling dari Mu



Monday, December 5, 2011

Life is Art

Heart feel :

I think everything in life is art.
What you do.
How you dress.
The way you love someone, and how you talk.
Your smile & your personality.
What you believe on, and all your dreams.
The way you drink your tea.
How you decorate your home.
Or party.
Your grocery list.
The food you make.
How your writing looks.
And the way you feel.

Life is art.



Mode : #listeningto OST of Secret Garden  ♪ ♫ ♩ ♬ 


Friday, December 2, 2011

DIA Maha Kaya

Heart saying :

Its totally a heartbreakdown for a moment last night...caused by sumone I can so called a "friend". How frustrating to feel like this in the starting month of December. What a drama! Thanks to my King & Prince just being there to tepis all these feeling...Not worth it pun kan....


SubhanaAllah... memang betul Kau makbulkan doaku...jauhi teman yg menyesatkan ku...dekatkan la teman yg mengasihi ku..

"Bila kita sayang orang,
kita tidak mahu dia masuk neraka.
Bila kita sayang orang,
kita tidak mahu susahkan dia tarik kita dari masuk neraka.
Maka bila kita sayang orang,
kita akan usaha tarik dirinya, sambil perbaiki diri kita sama."


Thursday, December 1, 2011

Must GO!! Excited!! ;))

Heart so close :

Bunyi macam jatuh cinta je...huhu...tak la...it just an event yg every year I will never miss to go ( dari zaman MySpace okey..huhu).. and here we go...they up again!!! Hoyeayyy...Excited2...plus this year gonna be really near to my house ( xla dekat mana tapi satu kawasan seangkatan dgn nye gak la..;P)



2 weeks to go....;))...mari2 kita pack kan every weekend with arts thingy!..Owh this weekend kena pegi tgk OMBAK RINDU!! Down...ahaha~


Monday, November 28, 2011

Porsche's Family Day

Brain say update it:

Updating pix first k...details cam mls nk tulis rite now..huhu... Ok2 here the details...baru ada mood nk tulis bebetul..but as usual lets the pictures do the talk okeh babeh..

Date : 27 28 November 2011
Location : Avillion Resort, Port Dickson ( please don't get confuse, there are another Avillion Cove, PD )
Event : Porsche's Family Day
Photographed by : Me ( Nikon V1 - ok malas nk bwk DSLR ..huhu)

from up..laut sedang surut

Me with GG...;)

The girls...

Our rooms! Heaven..

Owh si comel Ika with the mum yg sgt rawks!

Porscheians yg ligat!

View from one of the lookup point

The superb water spa

Before kepulangan back to KL...xnk balik bole? ;P

Hehe~ Ada some events pix tak disnap sbb camera tggl dlm bilik je..Apakah nk terjun laut bwk camera kan..bukan kalis air ooo...Plus asik main hujan je ni...Confirm balik KL burned and demam. Owh tuh standard!..;P

Saturday, November 26, 2011

Maal Hijrah 1433

Ya allah..kini muncul kembali tahun baru mu..
Bimbing la aku mnjadi hambaMu yang lebih taat,
Menjadikan diri ku lebih matang,
Mendalami erti tanggujawab,
Mendorongku ke arah kebaikan,
Permudahkan segala urusan..
Hanya kepada Mu aku bersujud,
Hanya kepada Mu aku memohon..
Published with Blogger-droid v1.7.4

Friday, November 25, 2011

Allah Tak Bebankan Tanpa Sebab

Brain this Miss Enny :


Heartache o_0

Heart numb :

"Hati mati, mulut terkunci, emosi berbasi....hanya mampu ditangisi...tp bukan itu yang di cari "

How for the 1st time ever, I dont feel like going home.. heartbreakdown of everything... till I was crying at the station of not knowing where to go...and yes as I was trying hardly to hide it from someone..seems my words makes him feel that he is hurting me..Owh no..its not you..it just me and my things..
At the end , I just blast it out without thinking of anything...I just can't hold it by myself anymore... Sorry I dragged you with this..

While performing the solat...see this..how Rocky playing on my Sejadah...


It does make me smiling watching this adorable God's creation ....like he said .."mcm puss in boots plak :)"

And thanks to someone keep on accompanying me till I slept away...



One of the tasks of true friendship is to listen compassionately and creatively to the hidden silences. Often secrets are not revealed in words, they lie concealed in the silence between the words or in the depth of what is unsayable between two people.
John O’Donohue (via explaterate

Wednesday, November 23, 2011

All I NEED...(indeed...)

Heart trying to understand :

When being alone, all I do is think... as it like....


I think I do have someone like this ... as


And even sometimes .... I'm hating myself as...

 
And I read this ...


Owh no...I think it just COMPLICATED.....please make it COMPLEX enough for me..


Just Live It!

Brain dictating :


p/s : Don't put you in self destructive dear... you never know there still people who worrying about you like hell..


Sunday, November 20, 2011

20112011- Badai Semalam + Much Love!

Brain & Heart sing to it:


All this ke’pack’an weekend adalah gara2 ketidakpermergian ke Bandung..sob..sob..ok kisah sedih..xmo citer!
Yet I get buzy the 4 days nonstop with works and events (none related with KKM langsung..wee..nama pun cuti ;P)….and today is my theater day!!

Planned this for quite sometimes sbb teringat my dear Mary beriya2 ckp psl Badai Semalam..ha cite apa plak ni? Maka saya pun mencari la..yeah En.Google tercinta mmg sgt membantu..owh a theater adaptasi from a book…cast Aaron Aziz…huu no the wonder2 la dia beriya mengajak…nk tengok ‘bf’ dia rupanye.. Owh maafkan la with this obsesi…saya xbersalah hanya menurut perintah. ;P



The day has come, saya dijemput oleh gadis comel bersama ViViYellow nye yg dah cam versi Bumblebee comel…hikhik… Excited bebenor adik badik 2 org ni….all because of Aaron Aziz…dang! Layankan je…

My seat supposed to be a bit further than them sbb tickets sgt cpt sold out even we chose for the last day of the show. Ish2.. But to make such a sweet thought from a bunch of friends, one girl from the group asked me to switch place with them supaya I sblh2 with Mery and the sis…Tenkiu! ;D

As usual, the theater will be like 3 hours duration…mcm nk kebas muntut duk lelama…Overall I can say it was a nice theater though. Takkan nk compare with other theater I saw before…sbb konsep lain2… adaptation from mitos, movie, cartoonist and now was a book. Kan lain tu…;) The casts were Erra Fazira as Mazni, Aaron Aziz as Karim and Fizz Fairuz as Zaki..
Oleh kerana I was checked in dlm FB thru my BB, now kantoi my team mate are the cousin to Aaron Aziz…ok Fadly you jwb sume soklan tu….habes I kena soal ni…ish..;P

Menjelang 6pm, kepala dah start sakit masuk angin as mmg xlunch ..ha sape suh? Kitaorg bantai makan icecream roti ..oldschool tul ada jual camni dpn Istana Budaya. Layannn…sampai sakan kena usik la ngn crew2 IB…ish sebuk la  korg…ahaha~
Now enjoy the pic …malas nk taip lg…hehehe~







And much love as my night just not stop there...even kat rumah...whatsapp dihujani pic2 comel....;P yang buat I senyum sorg2 even till now....Ok..you never change since you a baby till become such a prince right now...ahahah~ pic2 tu..?ha xleh share kat sini ..mahal okeh...ngee~ saya xleh derhaka jap gi prince daulat..hik3..;P

Saturday, November 19, 2011

On Job - KAFA Integrasi Al-Insan

Brain brained this :


After for quite some times I haven’t snap photos for official event…here I am again. Bertugas as co-official photog helping Abah for today. Ok fine, not only the photog but also became videocam girl… wee~

Event : Majlis Khatam Al-Quran & Graduasi KAFA Intergrasi Al-Insan, Seksyen 13, Shah Alam
Date : 19 November 2011
Time : 9.00 am – 12.00 am
Location : Masjid Sultan Abdul Aziz Shah Alam ( Masjid Negeri)
Gadget : Nikon D3S + SB900, Nikon D300 + SB800 and Nikon V1
Photographer : Abah and Me ;))

Actually, kami mmg dah start with the photoshoot dari hari Khamis lagi at the school itself. The kids were really helpful….rajin ke sbb kena suruh ngn Ustaz?Hehehe..
Get to know on the same exact day also the UPSR results for them and guess what most of the class itself obtained straight A’s…either its UPSR or UPSA…cool kiddos with brains…;D.. Easy to work with..Plus with the Ustaz yang agak sedikit kanak2 gayanye..age 23 not yet graduate from UKM (still study lagi)..Ha mmg ptt pun peel camtu….;P




Actual day..

Menjadi satu issue gak menjadi gadis photog ni…nak gi masjid nak pakai baju apa ni? ;P Ok tuh iklan je…back to the real story…ngee..
The event started on time.. The kids were close to me as we met before right…Asal I start to snap…budak2 ni akan posing baik punye…Adui…habes ‘candid syndrome’ ku…ahaha~ Ok lets the pic fill the entry…huhu~ 









The event went smoothly.. not to exaggerated but this are better than expected. It did become a very touch event to see these kids crying…ok I just can’t hold the tears up… Fine, thanks to the Ustaz Rozaini yg agak masuk air tu…even mulut bising2 aww…but his works perfectly done. All the slots, showcase, songs even the slideshows of the memory lane… owh my…memang sebak tetiba to see the happy2 boys and girls, when they hugging each other were crying hardly during the “Perpisahan” slot with the music arrangement yg menusuk hati…;’(…. Yeah sape xsedih kan..after 6 years studying, playing together and now it’s time to go. Hard to believe how fast time flies. Hey dear, this is not the end of the journey but just another starting point… ;)




Tuesday, November 15, 2011

Yuna, Qi & Akif... ^__^

Heart feel so happy :

Huu yes berjaya mengelatkan diri  dari event ini…



Yet I & my dear GF met this person….;P


Which one is better? Of cos the 2nd one rite?Ahahaha~

Nak dijadikan story mory….dari semalam melayan shbt tercinta sorg ni kepingin ‘butter chicken’ kat SS15 tu…smlm tutup so pegi hari ni la kan..sudah kekenyangan…makanye berjalan2 la nk cuci mata… mmg nk pegi Iamjetfuel shop…eh asal cam tutup?
Eh tu Qi…duk depan kedai buat pe? Selamba je la tanya…sudahnye dia pun xsure kedai bukak ke x? Fine…Kitaorg pun nak balik je la..rupanye dia gi checking kat atas… Skali dgr “Girls, come up!”…..huhu~ ;P and Yuna is there…wink2…*

Spatutnye mmg kedai tutup pun accordingly to Yuna..sbb ada ‘masalah teknikal’ skit….but nvm…the shop are all yours…ahahah..best!…GF I la sakan tried baju, we even asked her how to wear the circlejet shawls…mmg xlokek ilmu pun to share and mostly the idea came for her MOM…wow…impresso…hehe~ comel je..She even like my winter scarf..owh if she knows la how beku my office are…tuh sbb kena pakai camni..;P

While Jijot was trying her new coming shirts, Yuna brought out her lil new friend to me….teka la apa dia…ingtkan org ke apa…rupanye a lil sugarglider…nama xsure..LEO or SCORPIO..as she also donno what gender that she been holding…ahahah~ sekor lagi Qi tgh main kat dlm ofis…still sgt baby…gigil2 menatang tu duk on our hands…;P…I always craving for a pair of them…but kat rumah ada Meow2 tercinta..mau la kena ngap nnt…;P

She was a funny happy2 girl…sronok talking to her ..all things purchased by GG sume discounted special by her. …apa lg…sangt happy la GF saya sorg tu…lg2 Yuna always be her idol…hee~ Another dreams came true ha….not in concert nor in an event …but personally in her own shop and personally entertained by her and the bf yg sgt cool…VIP treatment ooo….hehehe….

Before balik of cos la snap some pic as kenangan kan…not easy to get this opportunity yaw….and Qi la jd mangsa photog BB je la kan…tuh je yg ada in hand…takkn nk angkut DSLR ke sana ke mari…ingt mamarazi?? Berat oi…ahahah~ Owh my..bila dah berdiri sblh2….okey terserlah kerendangannya diri ini and terbukti di dlm pic di atas..She was so tall…Dang! Tapi lantak kan je…;P Then sempat lg tu Qi was like..’that one really suit you’…he was referring  the new collection of Iamjetfuel jackets…Adui….ha since when you transformed to be a fashion consultant ni En. Qi? We all just laughed all the way…ada backup plak kan..yeah later2 nanti I beli ye…

On our way out, he was asking Yuna tuk ajak gi makan…agaknye she didn’t hear him sbb sakan berckp with us…and he called out “Yunalis, kita pegi makan dulu k”….ala….sweet je…  Ok time to go…kacau je org nk bercinta wahai cik Enny and cik GG..;p

Nice meeting up u guys Yuna & Qi… thx for opening up the shop for us…;D Pleasure moments.. 

comel je..;D



AND…

Best moment…En.Pilot saya dah kembali…rupanye phone hilang..ha padan muka…whatsapp bg intro nth pape…secret admire la ..nak berkenalan la….ha mmg mendapat la kan…malas layan….cpt2 ngaku diri…ahahaha~…  Akif2…leh sakit otak I ngn u ni tau…;D but I’m just so happy you are back!! ;D Jujur ni..ahahah~