Sunday, November 20, 2011

20112011- Badai Semalam + Much Love!

Brain & Heart sing to it:


All this ke’pack’an weekend adalah gara2 ketidakpermergian ke Bandung..sob..sob..ok kisah sedih..xmo citer!
Yet I get buzy the 4 days nonstop with works and events (none related with KKM langsung..wee..nama pun cuti ;P)….and today is my theater day!!

Planned this for quite sometimes sbb teringat my dear Mary beriya2 ckp psl Badai Semalam..ha cite apa plak ni? Maka saya pun mencari la..yeah En.Google tercinta mmg sgt membantu..owh a theater adaptasi from a book…cast Aaron Aziz…huu no the wonder2 la dia beriya mengajak…nk tengok ‘bf’ dia rupanye.. Owh maafkan la with this obsesi…saya xbersalah hanya menurut perintah. ;P



The day has come, saya dijemput oleh gadis comel bersama ViViYellow nye yg dah cam versi Bumblebee comel…hikhik… Excited bebenor adik badik 2 org ni….all because of Aaron Aziz…dang! Layankan je…

My seat supposed to be a bit further than them sbb tickets sgt cpt sold out even we chose for the last day of the show. Ish2.. But to make such a sweet thought from a bunch of friends, one girl from the group asked me to switch place with them supaya I sblh2 with Mery and the sis…Tenkiu! ;D

As usual, the theater will be like 3 hours duration…mcm nk kebas muntut duk lelama…Overall I can say it was a nice theater though. Takkan nk compare with other theater I saw before…sbb konsep lain2… adaptation from mitos, movie, cartoonist and now was a book. Kan lain tu…;) The casts were Erra Fazira as Mazni, Aaron Aziz as Karim and Fizz Fairuz as Zaki..
Oleh kerana I was checked in dlm FB thru my BB, now kantoi my team mate are the cousin to Aaron Aziz…ok Fadly you jwb sume soklan tu….habes I kena soal ni…ish..;P

Menjelang 6pm, kepala dah start sakit masuk angin as mmg xlunch ..ha sape suh? Kitaorg bantai makan icecream roti ..oldschool tul ada jual camni dpn Istana Budaya. Layannn…sampai sakan kena usik la ngn crew2 IB…ish sebuk la  korg…ahaha~
Now enjoy the pic …malas nk taip lg…hehehe~







And much love as my night just not stop there...even kat rumah...whatsapp dihujani pic2 comel....;P yang buat I senyum sorg2 even till now....Ok..you never change since you a baby till become such a prince right now...ahahah~ pic2 tu..?ha xleh share kat sini ..mahal okeh...ngee~ saya xleh derhaka jap gi prince daulat..hik3..;P

No comments: