Wednesday, July 13, 2011

When You Find One

Brain ticking and heart stimulating :

U pk Pilot je ada stimulating2 ni? Hehe...Hope today will get better and better... I was sick since last Thursday..dari demam tiba2, kejap pns kejap sejuk...to tekak bengkak, headache...till today...all that vanished by day but ganti dgn batuk ala2 gedik skit gara2 haze yg ridiculously menyerang KL..tekanan tul..

I tau u risau but I dah buat as requested..hope it will fix things...you lagi terer dr I kan...;D Cheer up will you..I sehat je....Jap gi dia punye risau tu..mencacau nth ke mana2....heee...Sorry babe..!! Kawan you nih kuat la...minum Milo jd sehat dan kuat! Ahahahah~

Jap iklan...

May I say I have already FOUND ONE of this? Kata lainnyer, I've found my MATCH.. umpama 'buku bertemu ruas'...amik kau! Hik3...It's been a while but I keep it low as time passing by.. Not hiding it even the intention of keep it secret...I know you guys lebih hebat menjadi Detective Conan ni...eheheh~

No comments: