Thursday, May 15, 2014

Biskut 'Sabun' From Sapporo

Heart cravenness:

My Intern called it as 'biskut sabun'...ahahah~ sabar je la....My dear sis gave me this last week, got it from a trip to Japan for quite sometimes back. Teringat first time rasa this choc was years back masa we ada boss yang sgt super garang...but now dia takde dah. Tapi kalau terrrjumpa leh peluk cium la..(tengok penangan cik Enny kau...miahahah~ special code bila Madam tu bole ingat nama..super rare!);P

Actually this is a choc itself named by Shiroi Kobito. You can't find it around here. Tapi we can always buy it from Amazon OR Alexious!!! Memang super sedap!  Makan memang feeling lah...hehe~
Sesapa pegi Hokkaido please belikan berbakul2 nih tuk I! Sayang lebih lah...;P
Nak for hantaran puhleassseee....... (gilos..beli kat Amazon je la Enny..hahah)

You should give it a try tapi tuh la rare plk nk cari kat KL ni...xpe2 tggu I fly gi Japan plak okeh...hee~



No comments: