Monday, January 30, 2012

GG's Big Day!! ♥♥♥

Heart feel warmth :

Finally!! This entry suppose to be yesterday night been posted. Tapi gara2 kepenatan, sudahnya phone nth ke mana, tab pun ke mana. AJL? lagi la...heheh~ Xpenting pun kan...;P
* tarik nafas dlm2

To my dear GF, now you isteri seseorang, segalanya berubah dalam satu akad. (Hebat Adly sebut 11411.11 tu sekali nafas je..heheh). I am really happy for you dear. Takde apa yang I inginkan adalah kebahagian rumah tangga you. Pasang surut tuh perkara biasa kan. Keep strong, believe your faith. You never alone. Deep in my heart, I terasa kehilangan but actually we never lost each other. Like you mum said to me masa kat masjid tu..
"Takpe, Mak Pie lepas sorang, ada lagi sorang ni anak ni, budak kecik ni (referring to myself)...anak angkat sorang ni kan? " she smiling.
Thanks Aunty sbb anggap Enny sebahagian dari family Aunty and accepting me as your own daughter. InsyaAllah doakan rezeki Enny ye. ;)

You never lost me as a friend or a sister sayang. I will be always here as I am being here for Awin. You know I am willing to do anything to make you two happy enough with your life. From the most happiest moment to the worst moments, I saved it, I sealed as part of my soul.. as part of my journey...part of my stories.

I dedicated this song for you and Adly...


Congratulations dear! Hugss kekuat...hee~  Pictures2 ini hanya la dari my BB sebab masa ku dipenuhi dengan DIVA Sidek..photographer giler. ;P ooppsy!

You are just so lovely dear
Tuh photog mahal kitaorg ..imported from KKM. Diva Sidek!
My another angel with her hubby who is my fren too..(Kecik sungguh dunia)
 p/s: pictures lain nanti I kidnap dari diva sorang tu k..heheh~ - which camera dia asik shooting me up.Hey motif?? Sekarang bukan masa tuk portraiture , its MOMENT! ;P

No comments: