Monday, April 25, 2011

Unplanned Outing

Heart delighted for the day :

Note : Segala tatabahasa di dlm entry ini tdk boleh digunakan dlm peperiksaan ye adik2...this is what we called as the rojakness of mother tongue language.

Plan nk jumpa dekat2 sila jgn plan...sebab nanti jadi 'janji plastik'...ahahah~

From having my breakfast at Delifrance in Mid (sempat ada bagi org tuh terseksa which is yg sebuk ajak turun Paris hari2 France...I sent him a pic of Eifel Tower..ha awak...saya dah sampai..mana awak ni kata 10 jam dr tmpt awak..;P) shops with Abah...Came back homie then out again..;D

Sebenarnya dah tahap cipan nyer malas..but sebelum my dear friend bertukar menjadi Incredible Hulk sambil jerit "ENNNYYY...MISS U!"   sweet je Incredible Hulk saya kan....better be out...huhu... Pavi we go! Eat is a MUST thing...sbb kalau lapar mmg akan shops ntah apa2 brg je...so this will be precautions yg akan tak berapa nk berjaya jugak la kan..;P


Mission ON Mode....
1. Shoes & Birthday present for her dad...
    Kisahnye masuk C&K just wanna find a pair of shoes but end up with a bag...Huh I'm not involve in this ...she sendiri yg terpesona with the bag..;P  Ooopssy...Tapi another mission succesful jugak la tuh pun jenuh cr the shops till need to see the maps...What?? In Pavi? Yeah kanak2...kalau nk cr kedai cepat sikit..sila tgk map..jgn bodoh sombong..alamatnye tawaf la tmpt tuh 7 kali leh complete tawaf saie'..;P

She tried to racun me with the bag..but I sgt kebal not to buy it..weee
2.  Then we lepaking waiting for someone...dah la hujan..hayoo..how he gonna come from the Starhill Gallery..Sian...tapi comel...akhirnya he came with the payung some more...and of course he smells ssoooo damn good..Dear GF, jgn sampai2 mimpi dia as you sembur perfume he wear at your wrist okey...hikhik...

He is my blue star...;D
Them are so manja2 together...but its ok..u know and I know..;P
3. Time to go back...but.....kita minum dulu !!!...lokasi seterusnyer KL Sentral.. Well as we are pengguna public transport tegar..so memang KL Sentral became as the center units for every transportation. Hey menyahut seruan kerajaan okeh..KURANG PENCEMARAN... kan kan kan...;P
Swiss Oven as a choice to lepak...another date nih mmg random as for us its always plan that unplanned.. Erkk?? By coincidence, he been working on SUNDAY...repeat Sunday!! Well sang auditor memang macam tu..And office dia sebelah je KL Sentral leh jalan kaki.. then there he is! Finally..pheww...sorry la dear you have to meet me in such way plus keep on kena teased by my dear GF..;P But I know you have fun...even jual mahal taknk minum kan..yeah bloated with your fancy lunch...nth makan ke apa tuh....huhuhu~

whos' he? Mesti la BF...ahaha~ the FACTS only certain people knows.;P

Ok2...dah balik...Maghrib dah ni....tapi sampai lambat gak...SALAH DIA!! But my day end with.....urghh stomach ache..tak suka....!! Its not for going to ladies...but senak!! Sakit la awak....Hermm I made you worried kan...Sorrryyyyy...Dah la jauh...I know its sucks that you can't be here...Takpe I try to hold it...Macam2 awak pesan....tapi saya tak boleh buat....but it sgt sweet to see how you really concern....Bleh? sakit pun leh senyum2 baca msg awak..Heeee~ It's not helping but having u virtually help me much dah... Last2 I just felt asleep after talking to you....tenkiu awak...;))

That's why this entry been edited so many times as I was asleep for only 4 hours...Goshh...Now pening dah..but it's OK! ;D

No comments: