Saturday, January 11, 2014

A.W.E.S.O.ME! ;p

Brain giggling:

'Enny, congrats!'. 
'Hey, wahh AWESOME sgt ni..weyh leh main Yammer lagi...kena belanja ni' 
'It's my turn to say Congrats to you..check email!'
Blink2 IM kat lappy ni ha..

Menjadi blur sekejap I yang time tu tgh ralit testing the Yammer (facebook versi company punye..nak jugak kan ;P) jadi terpinga2 jap...eh you guys ni wished me Congrats for what?...I byk je event yg mmbolehkan utk those complimentary..hik3

Rupanya because of THIS! *tutup muka.. - ha perlu ke korg2 pi screen captured menatang ni? -_-




Haha~ thanks to the portal guy yg siap screen captured this for me at the first place. Memang la dia dpt info dulu as he's the one who going to update the portal kesayangan tu. Semangat! :P

....................................................................
..................................................................................................
.......................................................................................................................................

OMG, pic dah kluar kat portal. Thank God hanya org2 GSC je yg dpt announcement tu..Pheww!...tp whoever yg rajin membelek portal KKM tu for sure akan terbaca the details inside there.
Takyah baca sangat okeh...The write up.....emmm... boss I yang tulis. Hahaha~ Exaggerated much..Ish2...
I did knew about the nomination a month ago, siap kena bahan la dgn boss kecik, mcm mana dia tau nth...sbb tu hanya between me, my boss and Head of IT je...CNN KKM sungguh - now ada Yammer lagi..owh myyyy...*pengsan..
Btw, big thanks to my boss!! Sebab nomination from him la nasib ku jd begini...Hikss drama much ayat tu..;p

What a kick start for my 2014! I feel blessed and motivated. Cheesy sgt..hikhik~
With a new title in life (Cik Tunang) and work (DRSE)... let's move on utk dpt promotion plak okey! -Pray hard..Work hard la jugak..Hee~

Toodles!



No comments: