Sunday, February 12, 2012

Alfie Julian In Da' Houz!

Heart blissfully :

Putrajaya was being a place for me to meditate yesterday. Meditasi la sangat. Actually dah janji dgn Diva Sidek tu nk pegi visit my dearest coolios warga2 PTD.. to see their newborn... Asyik adoring by pictures dr page Adrian je kan...now I want see the kiddo 'LIVE'... 
Ha special one, my parents were there too sbb this couple are really close to my family. Slalu datang visit bersama..Comel and sgt sweet..
Tapi kisahnya, Abah xbawak camera, En.Diva tu pun xbawak...Sdkit hampes di situ.. BB saya jd mangsa...Tapi okey je..Next around okey Alfie...;P

See? He just still one month plus tapi smgt! Best..
Mummy jgn kacau me!Ahaha~
Apalah Alfie ni ngh buat?Heheh~
You are so much adorable Alfie Julian
Ha..the parents...Ainul & Adrian..sbb tu the baby pun nama Alfie...A power! ;P

p/s : kisah kami xabes...sbb sudahnya bersama Diva tu...kami sesat almost two hours dr Putrajaya ke Saujana Putra.. Pheww... Papago yang sgt tak membantu...ahahah~


No comments: