Monday, December 6, 2010

KAWEN!!

26

Brain do the thinking & heart do the saying :

Uihh..random giler tajuk kau Cik Enny…ehehe..

♫ ♪ ♫ ♪“bunga rampai di tabur2.. hati longlai rs terhibur..”..lalalala~ ♫ ♪♫ ♪

Motif??Takde motif la..if takde motif what for this entry tertulis..haiyaa.~

Cuti sekolah = Wedding sana sini…- but most of it sume tak penting as I am looking forward for 4 weddings of my beloved gfriends & bfriends next year..2011!!!;D

Kad kawen dah mula bersepah2 tapi mana2 yang berkenaan dekat di hati masih tersusun cantik je dlm laci takpun di meja opis..sape punye yg dah slamat masuk tongsampah tuh naseb la ye..bukan saya kemas…MAKCIK CLEANER kemas…sekian ;P

Diari tahun depan Boss tak bg lagi tapi I dah blocked all the dates and months yang memerlukan saya bertugas sebagai pengapit and pengepit tak bergaji..weee~

Now I present to you the lucky lovingbirds who so gonna change status by next year..ngee~

 

AZUIN           &          AZIZAH

BFF These two are my most gediks and sygness GFs who never failed to be with me all the times when i needed them. Enough of their giggles and excitements while bercerita really made me laugh my heart out. Mereka juga yang bertanggungjawab dengan statement “forget your 3 years of craps and look forwards of your 30 years ahead) ye cik2 PUAN..arahan dituruti ;P

And guess what I just knew them less than a year but then they la jantung hati intan payung Cik Enny !!!…(jangan ditanya how we can be this close as penat dah nk jwb…eheheh)~ Well quote from US peeps..”Bitches think alike, act alike”…Fair enough to give sufficient answer?? Lebih2 elaborate sendirik..

 

AKASHA

28598_10150188445930454_658795453_12318678_2174714_n Tada~ such a sweet couple right! Owner of RX8 nih I knew him since he was the MT for Motors last almost 3 years perhaps – MT tuh Management Trainee ok kanak2 sekalian..but now he working far2 away in Colombia – engineer byk duet..heee~

He is a very2 nice guy but then cheeky dia Tuhan je yang tau…ooppsss alamak Kasha nyaris terbocor rahsia you..;P

Hobby dia tak abes2 suh I become his personal chef every time he holidaying from work..ahh sgt!  Setiap kali balik for sure tak sempat jumpa..The latest he just came back for attending KURSUS KAHWIN…ahahah~ Takpe la Kasha, I tau you bz…then I meet you on your glorious wedding day je la ye…another 2 months je pun… nanti i masak special baik punye tuk you ye..( walaupun I tak paam nape dia nk jugak ku yang masak…haishh) –rindu kat I br padan muka! He is a really2 good friend that I can’t afford to loose.

P/S tuk Kasha : Sorry sgt2 tak sempat meeting you up.. a bit busy and I was sick for almost a week…sob..sob…pleasssssseeee jgn marah!

 

AINUL

40428_151391811540506_100000090652499_473688_2657442_nAmbitious & Calculative!! Yes that the right words for her my Cik Ainul…been friends since we were in PNB time…. we bonded in very unique way…Ainul need you to play the piano again!!;P These PTD couple are so nothing in common tapi that make them as a perfect couple…sweet cam gula2 kapas…

Ainul yang sgt talkative compare to Adrian yang sgt soft spoken make me smile when seeing them communicating to each other..lawak jugak kekdang2 tuh..hikhik~

Perhatian pada Cik Ainul, sila2 get ready all your stuff for the wedding…( I know you drowning in your works…bz benor…ku culik jugak bdk ni…haish)

*****************************************************************************************************

I am so looking forwards to attend all your wedding gurls/guys…

Azuin : January

Azizah : Masih tidak ketahuan…(sila update saya bila dah tau ye…takpun you fill sendiri kat ruangan nih ye…heheh) – ke you nak amik 111111?? ;P

Akasha : February

Ainul    : February

One thing that will make me serabut…fine what baju to wear…typical thing ha…;p ahahahaha~ ( demi shbt2 tercinta nih..ku pikirkan jugak la camne nk jadi vogue de la vass on your BIG DAY!!);D

Sekian untuk hari ini…- kalau boleh cam nk selit bunyik kompang dlm entry ni…heee~

and please jgn tanya soklan cepumas tuh kt saya…kang ada je I jawab..”kawen dah, nikah je belum”..ha BLEH camtuh??? ;P

2 comments:

Dhia Izz Zahra said...

mmg cool le dik jwpn tuh...

Unknown said...

ahahaha...wah pantas kak as baca ye..;P